Solved

Gmail extension


I got message, that extension needs to be updated. Somehow happened but Icon does not show up on Chrome and Gmail anymore. Deleted, reinstalled twice, restarted Mac (Ventura). Nothing. Posted in existing topic as well.

icon

Best answer by Michelle from Copper 10 November 2022, 15:23

View original

10 replies

Userlevel 7
Badge +7

Hi @cafku, thanks for posting! I’m going to put you in touch with our technical team for this - they’ll be able to look at your specific situation. You will get an email from our system, followed, by a response from one of our teammates. Thank you for your patience 🙏

 

Edit: I see you were able to report your issue using the chat icon. You will receive a response shortly. Thank you Cafku!

Bonjour,

 

Même problème de notre côté.

L’icone copper n’apparait plus à droite des agendas google et les taches ne se mettent pas à jours. 

 

Userlevel 7
Badge +7

@ifolog Avez-vous accepté les nouvelles autorisations (mode d’emploi ici)?

Cette autorisation ne m’a pas était demandé. 

quand je clique sur l’onglet extension cooper est grisé. 

Quand je veux gérer l’extension elle est active. 

Ci-joint deux copie d’écran

 

Same here! 

After update to Version 2.0.0 I was asked to re-enable the extension as mentioned here: 

 But It still does not show up.

 

Userlevel 7
Badge +7

@ifolog ok, merci beaucoup! Votre Gmail, c’est en anglais ou en francais? Nos ingénieurs ont découvert un bogue quand Gmail n’est pas en anglais. Ils sont en train de le corriger.

Userlevel 7
Badge +7

@MichaelH Thank you for the heads up. I’ve submitted a ticket for you with our technical team. You’ll receive an email from our system, followed by a response from one of our product experts.

Userlevel 7
Badge +7

 @ifolog je vais soumettre un ticket de support pour vous. Notre équipe ne parle que l'anglais, mais ce ticket de support peut aider nos ingénieurs avec plus d’information.

Vous recevrez bientôt une confirmation automatique. Nous pouvons continuer à parler ici, le ticket est principalement pour nos ingénieurs.

Userlevel 7
Badge +7

@ifolog Nos ingénieurs ont déployés une solution. Est-ce que c'est toujours un problème pour vous? Ou c’est ok maintenant?

Bonjour,

Apparemment le problème est résolu.

Bonne journée

Reply